top of page

OFTE STILTE SPØRSMÅL

På denne sida finn du svar på dei spørsmåla vi oftast får når det gjeld utleige.

PRIS

Hos oss kan du leiga på timespris eller pakkepris. Sjå alle prisar her.

Alkohol

Alkohol er berre tillaten ved bryllaup og det må søkjast om skjenkjeløyve frå Bergen kommune. Trykk HER for å søkja.

Kor mange er
det plass til?

Info om kapasitet i festsalen klikk HER

Info om kapasitet i møterom 1, klikk HER

Info om kapasitet i møterom 2, klikk HER

Informasjon om kapasitet i møterom 3, klikk HER

Kortid må
arrangementet
avsluttast?

I kvardagen skal musikken slåast av klokka 22.00 og i helgane skal arrangementet avsluttast seinast kl 02.00

Kor mange har dykk servise til?

Kor stor er festsalen?

Vi har servise til minst 120 gjestar.

Ca 12 meter lang (+- 3 meter under galleriet)
Ca 10 meter bred

Kor stor er bordene
i festsalen?

120 x 75 cm
Vi har ingen runde bord.

Dukar og stoltrekk

Me har ikkje dukar eller stoltrekk. Dette må takast med av leigetakar.

Er prisen inkludert
utvask?

Ja, du ryddar etter deg sjølv, tek med alt av boss, flasker, papp og papir ut av huset og tørrmoppar golva slik at det ikkje ligg restar igjen. Men me tek sjølve golvvasken.

Rydding generelt.

Huset er meir eller mindre sjølvbetjent og det er forventa at du ryddar opp etter deg og set alt på plass igjen der det står på tilvisinga at det skal plasserast. Dersom ting ikkje har komme på plass igjen etter eit arrangement blir du fakturert eit ryddegebyr i tillegg til leigesummen.
(Gebyret kan variera i forhold til ryddejobben, men startar på 600kr)

bottom of page